Bättre tider


Helgen har varit helt underbar. Vädermässigt går det ju att diskutera..
Men livet har varit underbart!
Jonny och jag har verkligen börjat jobba på våran relation och det ser
sååååå ljust ut att det spritter i hela kroppen på mig!
Känner mig så tok kär på nytt och pilsk hela tiden *S*

Hur som helst så går det såååå bra just nu!

Allt går så fort nu.. Det börjar närma sig till flytt och vi (jag) ska börja packa
och storstäda det som går.. Sammtidigt som jag ska ta hand om min marodör
som aldrig ligger stilla numera *S*
Hittar bara på hyss hela tiden, mammas skitunge :)
Sen har jag ju Bailey som behöver kärlek och promenader och sen så
pluggar jag ju också hemma då Leah sover .. Fullt upp som sagt..

Sammtidigt vill jag ju hinna vara ute och njuta utav vädret med Leah!

Blev ingen IKEA i helgen men det blev fika och trevligt sällskap!
Leah fick träffa Saga & Eddie för en lekstund :) Gick TOPPEN!

Bailey har däremot fått en böld vid kinden. Ser ut som två bitmärken på den..
vet inte vad det kan vara men vi håller på baddar med rengöringsmedel
för att rengöra det och se om det försvinner, annars är det vetten nästa!
IGEN ^^ haha

Är rätt stolt över mig själv att jag fixar att hålla alla bollar i luften just nu.
Ta hand om hemmet, hunden, Leah, skolan och flytten.
Sen att man själv hamnar på efterkälke när det gäller att må bra SJÄLV...
En helt annan sak.. *S*

Har rasat i vikt.. Har 36 i kläder nu .. SUCK.. Hade varit glad om det var för
att jag ville gå ner men .. What 2 do ...

På ondag är det läkar kontroll för Leah och på fredag GYN för mig :)
Ska till min BM en sista gång och kika så att spiralen sitter som den ska
och ev prata om att klippa upp trådarna lite om det går då dom misshandlar
älskos känsligaste del ... *S*

FÖRHOPPNINGSVIS får vi vagnen imorgon som vi ska låna :)
OCH jag hoppas den är funktionell.. Ska bli så skönt med en lättare vagn! :)

Ska lyssna en stund till på Daughtry och sen vänta på att Pauli ska gå ^^...
Vill sova.. Nej, spela, ha sex och sen sova *S*
4de gången gillt i sänghalmen idag :) hehe LOVES IT!
Hade varit fler om jag fick som jag velat men men ...

Dags att sluta skriva. Uppdaterar en kortis imorgon, ska först till Media Markt
och kika på hörlurar då mina har gått sönder ...

Have a great night and a better tomorrow :)


Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0