Härliga vårdag!


Idag var Leah & jag ute heeeeela dagen tillsammans med Nancy på deras altan.
Var skönt och härligt i solen och Leah lekte snällt på filten ute. :)
Fick också se förskolan vi skrivit in oss på kö i :)
Hoppas Leah kommer in, då början hon den 3 januari! :)

Imorgon ska jag försöka ta med mig digitalkameran ut så lite kort tas iaf.
Måste fota :)

Imorgon har Leah läkar kontroll, tänk att hon är 6 månader ...
Har tappat kollen på datumen men Leah blev 6 månader i söndags :)
Herregud vad tiden går fort!!

Återkommer imorgon om hur mycket hon väger ect, alltid lika spännade att se!

Ska sätta mig ner och plugga lite i kurs boken tills jag blir trött.
Tänkte fuska och plugga lite i sängen hihi

Älsklingen jobbar till 23 idag så han är snart hemma också :) WOHO, mamma har
blivit lovad lyx ;) LÄNGTAR!!!

Nej, ha en trevlig kväll så hörs vi imorgon, förhoppningsvis med bilder :)


Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0