Lugn, fin dag :)


Idag har vi som vanligt inte gjort mycket ..
Vi mötte upp min syster och gick en sväng till parken med alla 3 små tjejor.
Dvs hennes två döttrar och Leah :)
Var mysigt väder, lite blåsigt men tillräckligt fint för att fika ute vid lekparken.

Efter gick vi hem till mamma en sväng och sen hem då det började dugga.
Senare drog vi ner dit igen då Mamma ville låna Leah ner till affären så då passade
jag och syster på att gå ut med våra vovvar :)
En snabb fika hos henne och sen var klockan strax efter 20.00 och Leahs sovtid.
Hon däckade så fort hon ätit och har faktiskt bara vaknat en gång :) WOHO!

Dock strulade vårat internet så har inte kunnat plugga...

Håller på bråkar med skolan just nu då förra veckans uppgift som jag lämnade in
försvann ur deras data system. Huvudrubriken står kvar men själva filen är borta.
Väntar samtal från en Ann lindqvist som ska hjälpa mig och se om det går att åtgärda
annars har jag helt plötsligt 3 st uppgifter som ska lämnas in på fredag och veckans uppgifter
är dubbel uppgifter .. KUL ^^

Hoppas hon löser det ...

Snart kommer älsk hem med donken mat som han lovade mig då jag utförde honom
en tjänst *S* HAHA...

Längtar till helgen, storstäd och tvättning!
Någon som vill vara barnvakt? Hihi

Puss och kram skumbanan, hörs och störs imorgon :)
Ska försöka mobil blogga imorgon så det blir någon uppdatering iaf :)

Tankar eller funderingar
Postat av: Em

Hejsan!



Du har vunnit en tävling (Natusan) hos mig och jag behöver nu din adress. Jag fick nämligen inte tag på dig via mejl. Skicka din adress via min mejl: [email protected]



Mvh

Em

2010-04-07 @ 00:48:32
URL: http://ellamarie.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Du vet att vi gärna sitter barnvakt =) Hihi. Nu va det länge sen man fick passa lillrumpan :S

2010-04-07 @ 09:38:44
URL: http://bekizzens.blogg.se/

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0