Pipig unge & packning


Idag har Leah inte varit nådig.. Det var okej när vi var ute och när
hon badade.. men annars har hon pipigt konstant sen hon vaknade ^^
Mitt huvud...

Annars pågår packningen i fulla drag, två "rum" snart nedpackade..
Håller på med köket just nu.. Va mycket skit man samlar på sig..
Och bara på 1 år ^^ JESUS!!!
Men det är väl så antar jag *S*

Imorgon ska jag ringa till min praktik plats som ska vara på
Hornkrokens Vård och Omsorgsboende på södermalm ..
Praktiken sätter ju igång nästa måndag dvs 3 maj och då ska Jonny
vara hemma pappaledig i 3 veckor. Ska bli roligt att se hur det går
och om Leah istället blir pappakär istället för mammig som hon är nu..

Kommer sakna min tjej som fasiken.. Vet inte hur jag ska klara av det ..
Får ju seperations ångest bara efter 3 timmar.. NOT LOOKING GOOD...
Men kommer ju ha händerna fulla så jag menar ..
Får väl hoppas på att jag fixar det *S*

Leah ställde sig för övrig upp i sin säng idag.. FIRST TIME!
Höll på få panik.. Inte för att jag var rädd utan för att tiden går för fort!

Ropade på henne och sa: Vad gör du ? Fast på ett skämtsamt sätt
och hon flinade och sen tappade balansen :P
Hon var jätte trött också så hon orkade inte försöka fler gånger :P

Nu sover ju hon för natten... TACK O LOV FÖR DET!!
Jag ska glo på tv en stund och vänta in tiden tills gubben slutar ..
DÅ blir det donken och sexa då jag ÄNTLIGEN slutat blöda.. Detta är andra gången
jag blöder den här månaden.. Kanske ska åka akut till gyn som min BM sa..
Har inte tid iaf.. Jonny jobbar, ska jag ha med mig Leah?
Plus att jag är överfyllt med plugg då jag missat en uppgift ..
OCH så håller jag faktiskt på att packa så ...

nej, ska passa på att njuta av den LJUVLIGA tystnaden och äta nått gott..
Som vi inte har hemma ^^ Suck.. Orkar  inte gå ner till affären och KAN inte
eftersom Leah sover.. Usch.. nej.. Får väl äta upp glassen i frysen..
Har typ 3 kg där *S*

God natt på er, skriver det nu eftersom jag inte skriver mer ikväll *S*


Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0