usch och fy!

Detta satans skit väder kan man väl vara utan tycker jag!
Först sol, regn, snö, regn, sol... KOM IGEN!!! ^^

Idag blir det att vara hemma och rensa..
Ska packa ner lite skit från köket och så ..

Älsklingen klippte äntligen av sig håret idag!!!
Visserligen rakade han det ... MEN jag är nöjd ändå för att han
serf fasiken bättre ut nu än med kalufset innan haha *S*
Leah började skrika när hon såg honom och undrade mest vart pappa
hade tagit vägen.. hihi.. Men till slut gick det bra :)
Hon fick känna och klämma på håret, lite små skeptisk var hon men så :)

Just nu sitter Leah och spanar på hennes pappa som borstar tänderna
och gör sig redo för jobbet.. Idag börjar han 16.01 och slutar 00.50
WOOOOPDIDOOO ^^
Gör inget, kommer vara vaken när han kommer hem iaf tror jag ..

För övrigt så har Leah börjat sova HEEELA natten nu :)
Det har varit så i snart en vecka.. Har ju inte vågat ropa HEJ ..
Men nu så :) Mammas stora tjej!!

Inga tänder än.. Hon har 10 st på G nu .. Men inga som vill kika upp..
I förrigår var vi ute och då fick Leah GUNGA för första gången!! :)
Hon tyckte det var kul :) SJÄLVKLART tog mamma papparazi bilder :)
Kanan åkte hon med sin pappa men det var inte så poppis..

Som sagt, tack vare BAJS vädret så blir det en INNE dag :(
Men då kanske jag får tummen ur gumpen och laddar upp bilder på Leah :)
Har trots allt inga 6 månaders bilder på henne än på datan.. Dags nu?

Ska plocka och dammsuga i vardagsrummet, Bailey hårar ju som en ******
Sen ska Dåttra min få busa lite på golvet :)

Ha en bättre dag än vad jag kommer ha, och ni som har sol..
UP YOURS! GIVE ME SOME!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0