Vacker utan Spackel!


Hej hopp alla glada och frusna.
Idag är fasiken en skit dag. En typisk höst dag. Vad hände med våren?
Vitt på himlen och trist.. Usch, inte ens barnen är ute och leker!

Vad gör jag då?
Passar på att ta de lugnt medans Leah sover :)
Ska snart plocka lite och sen ta mig en varm kopp thé.
Egentligen ska plugga men jag gör det ikväll. Älsko slutar tidigt så!
Vill åka till IKEA i helgen och drömma lite till den nya lgh :) Men vi får se,
läste att Becca skulle dit också så vi kanske kan fika där istället?

Ville bara kika in och säga att jag lever!

Tänkte också lägga in en bild på mig som jag tog nyss efter vi varit ute.
Vacker utan spackel! Är utan smink och känner mig vacker som fasiken!



Ha en bra dag :)

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0