Veckans examination inlämnad


Då har man lämnat in veckans examination och då har jag bara
grupp examinationen kvar ! :) Och den är enkel, man ska bara göra en
hälsobefrämjande aktivitet .. Och sen skriva om den..
Jag ska testa ZUMBA ikväll och skriva om den :P Done and done ;)

Leah har somnat för natten. Hon sover pissigt numera då det är ljust när hon somnar
så tror hon att det är dag och sover bara en stund.. Suck..

Kul sommaren ska bli liksom ^^

Idag har vi inte gjort många knop. Har varit nere hos sis och fikat hela eftermiddagen.
Leah och jagsatt ute och fikade på tomten i 2 timmar och Leah var nöjd och belåten.
Hon sov till och med en stund! Så mysig att våren är på G.
Invigde hennes nya vårjacka också :) Sååååå söt i den!
Kanske tar ett kort imorgon, vi ska ev åka in till Huddinge jag & hon.
Ska hämta upp ett paket från Libero och sen handla en ny färg då den svarta inte täckte
hela håret ^^ SÅKLART!! Det vilar en förbannelse över mitt hår.. Lovar!

Men vi får se om vi har lust imorgon :)

Imorgon är det ju Påskafton, god mat, trevligt sällskap !! NOT!!
Ska bara ner till mor min och gömma påskägg på deras tomt till små tjejerna
och sen så blir det inte mycket mer då jonny jobbar sent.
På Påskdagen äter vi våran påskmat tyvärr men det gör inget!
Då kommer också Pauli över och gör oss sällskap :)
Ska bli mysigt faktiskt!

Nej, vet ni vad..
Ska kika in på nästa veckas uppgift och sen ska jag nog...
Hitta på nått.. Ingen aning.. Kanske läser igenom hela kursboken igen :P Haha

Ha det bra!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0