Another day...

Idag är det fredag. Normalt sätt är det en dag då man njuter utav att det äntligen
är helg och att familjen är samlad... men icke sa nicke..
Inte i det här hushållet..
Gubben jobbar och jag är fast här hemma.. Inte så kul om ni frågar mig..
Fredag är precis som vilken dag som helst för mig..
Fast ikväll slutar Jonny runt 8. Det är skönt..
Det blir sen middag och mys till en film ikväll :)
Leah är på bättre humör idag..
Tack gode gud för det..
Smet ner till grannen imorse vid 11 och kom inte hem först två.
Dumpade Jonny med Leah & jag kan bara säga en sak..
Den pausen behövdes.
Leah sitter just nu och leker min sin extra tandborste.
Tandborstningen går fortfarande jätte bra!
Nu ska man fördriva tiden men att plocka, diska och vika tvätt..
Not so great ..
Men det måste göras..
Får se om jag har lust bara.. Plocka ska jag göra men vi får se..
Ska kämpa att hålla Leah vaken nu..
Jonny lät henne äta och somna för sent.. vid halv två...
Hon som äter vid 12 och sen sover vid 1.. Wonderful..
Hon vaknade dessutom för tidigt efter det så försöka hålla henne vaken till 20..
Vi får väl se ^^
nej, plocka var det ju.. Suck..
ha en fortsatt bra dag!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0