Är hösten verkligen här?


Många säger att den är på G och att sommaren är slut men andra
säger att det ska bli varmt igen.. Vem ska man tro?

Jag hoppas ju då att sommaren är över! Är less på värmen!
Tycker det är förbaskat skönt med regn och rusk :)


Just nu sitter Leah och äter blodpudding och lingonsylt :) Själv :)
Mammas duktiga tjej :)
Hon försöker till och med använda skeden hihi
Blodpudding är inte riktigt hennes grej men å andra sidan så tycker inte jag
om det heller speciellt mycket :P

Jag sitter här vid datan och spanar efter bilbarnstol till Leah.
Hon behöver en ny NU eftersom hon vuxit ur sin... 

Någon som vet någon billig hemsida som säljer?

Annars har jag städat och tvättat idag, ska gå ut med hunden om någon timma
och sen när Leah somnat för natten ska jag vaska golven.
Ska alldeles strax hänga upp tvätten också och vika det från igår..
Har ingen lust ALLS..
Men det måste ju göras..

Nej, ska ta och ge dottern efterrätt snart då hon inte verkar vilja äta mer
blodpudding.. Hon sitter och kastar mat ner till hunden som tittar bedjande på mig
och hoppas jag ska säga varsågod.. haha..

Ha en fortsatt bra dag så hörs vi :)

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0