Är så stolt över att vara mamma !!!

Min älskade FANTASTISKA, underbara dotter håller på lär sig gå :)
Nu tar hon inte ett steg utan 4-6 steg :)
MAMMAS FLICKA <3
Det är så häftigt att se och det känns riktigt pirrit..
Vet inte varför men blir nervös när hon går..
Kanske är det för att jag är rädd att hon ska slå sig? Men var det ju inte när hon lärde
sig klättra längst möblerna..
Kanske är seperations ångest? haha...
Någon annan mamma som kände sig nervös eller orolig när ert barn började gå?

Förutom att jag är SUPER STOLT så håller jag på värmen köttsoppa till Lunch.
Leah sover just för stunden och jag ska snart sätta igång och städa efter maten :)
Älsko slutar tidigt idag :)
Halv 7 så vi ska äta god middag :)
Kyckling med thai curry sås :) MUMMA!
OJ hör att det puttrar för fullt ute i köket.. Börjar lukta bränt, gotta go!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0