Cus I´ve had a bad day

Idag har varit hemsk..
Ni som vet, vet varför..
Så less på att prata om det. Så less att leva det ..
MEN..
Är på bättre humör nu pga ni alla glada som stöttar mig :)
Har varit nere i affären och handlat lite grönsaker till maten.
Det blir hamburgare hos oss idag :)
Leah vägrar att sova..
Så ska försöka hålla henne vaken till iaf 7 så hon sover för natten!
Just nu så har jag precis kommit in, var och fikade hos grannen då hon gjorde
mig sällskap ner till affären och det blev inte så mkt till fika..
Fick springa runt och gömma mig för den där envisa JÄVLA getingen ..
HATAR SOMMAREN!!!
Hur som helst, nu ska jag byta om till Jonnys siden kallingar och dammsuga och vaska
golven, dvs om min dotter somnar.
Ska ju även ringa AMS men det var 49 före mig och jag hade ingen lust att sitta så länge
med tanke på att Leah var vaken och pipig..
Men nu ska jag fasiken ringa!
Skiter om det blir kö.. får försöka hålla Leah på gott humör medans..
Samtalat går ju fort sen när jag väl kommit fram iaf..
Nej, nu får ni ha det så bra.. Hemmet väntar mig..
Hare gött!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0