Going Crazy..


Har så jääääävla tråkigt ....
Och Leah är Mammig..
Just nu sover hon & har gjort det sen 12.30..
Hon har feber och diarré.. Hoppas det bara är tänderna..
Vi ska ju på läkarkontroll nästa vecka..
10 månaders kontroll på hennes 10 månaders dag :) Rätt coolt..
Nått som är ännu coolare är att min vän becca var på sin inskrivning
idag och fick reda på sin BF..
8 mars hahaha, samma datum jonny är född på :)

anyway..

Här händer inget, skulle ner på kalas då min granne fyller 25 (39 haha) år :)
Men eftersom Leah är si och så och IFALL att det är något annat än tänderna
så vill jag inte smitta hennes minsta som är 5 månader snart..

Vill gå ut på en riktigt LÅNG promenad.. Men vädret lockar ju inte..
Regnar och trist och grått..
Lite små kyligt men det gör mig inget ..
Regnet däremot.. suck..

Fick panik igår..
Kom på att hösten typ är här och Leah har inga höstkläder!!!!!
MEN så kom jag på det att hon har en vind/vatten tät jacka och en massa
varma byxor och tjocktröjor.. Så hon klarar sig nog haha..

Annars så har jag nyss sökt en massa jobb igen..
I hela botkyrka och huddinge.. Man kan ju hoppas att någon ringer iaf ..
Dom flesta hade semester men det är ju bara att vänta och se helt enkelt..

Nej, ska försöka komma på nått att hitta på istället för att sitta här och muppa..

Ha det!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0