HEMSK DAG!!!


Att ha en dotter som piper, gnäller, klänger, har diarré och feber ÄR INTE KUL!!
Dagen har varit hemsk!
Den enda gången man kopplat av var då Leah sov och det varade en halvtimma..
FY FAN!!

Det är sånna här dagar man inte vill vara mamma ..
MEN..
Alla andra dagar som hon är sitt vanliga söta, underbara Jag väger upp sånna
här dagar rätt bra. Ett leende från mitt älskade gryn och allt är bra igen!

Här hemma är det lugnt och tyst för natten nu.
UNDERBART!

Har en massa att göra dock.. Men det får faktiskt vänta tills imorgon!
Tvätt, disk och plocka upp allt Leah röjde ut.. haha..
LOVE HER <3

Ska försöka få tag i min BM också ..
Slutade ju med mina P piller eftersom dom var värdelösa..
Räknade ut att på hela juli månad blödde jag sammanlagt 25 dagar ..
Hur värdelöst är inte det ??
Tappat MASSOR med hår också..
Så nu är jag på jakt efter nya .. Igen .. Suck..

Hur som haver..

Nu ska jag inte göra så mkt mer utan jag ska in i duschen och sen krypa ner.
Låter som en UNDERBAR idé trots att jag är säker på att jag kommer somna
ståendes i duschen haha.. Så slut i huvudet efter allt oväsen idag :) haha

Hörs imorgon kära gott folk !

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0