långdragen dag med ett bra avslut..


Idag har det varit en sån där dag då man bara vill gå och lägga sig igen och
dra täcket över huvudet och invänta en ny bra start på nästa..

Men så funkar det ju inte riktigt när man har barn så det har bara varit att bita
ihop och fixa vardagen med allt som ingår..

Diskning, tvättning, städning, laga mat, byta blöjor och torka kräk .. haha
Livet är UNDERBART!!!

Bailey har bara legat och degat idag ..
Han är seg han med utav vädret men det blir nog bättre imorgon :)
Hittade en fästing på hans huvud idag som Jonny ska få plocka när han kommer hem..
Tycker dom där krypen är så jävla äckliga..

Leah är så himla trött så nu går hon på övertid och vägrar istället haha..
Hon ska få latja av sig en stund till men kl är det sängen som gäller!!

Ikväll blir det myskväll för mig och min älskade make!
Fick ÄNTLIGEN tag i en Video vi fått låna så nu ska vi titta på
gamla filmer från när jag var liten och sen ett band från 70 talet då min mor var ung.
Ska bli skit kul att se och få skratta av sig lite hehe
En kopp kaffe och kanel bulle till det så blir det toppen vetja ;)

nej, ska vänta in klockan bara nu..
Jonny slutar vid 21 och han har videon i bilen så kan ju inte börja tjuvtitta och se
vad för pinsamheter det finns på mig heller haha.. skit :P

Vänta in tiden och göra i ordning gubbens matlåda inför imorgon ..
Ska nog lägga mig i ett bad också hehe

Ha en UNDERBAR kväll för det ska jag!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0