Mammas Leah

Har vääääärldens (vad vi tror är) blöjeksem..
Hon skriker när man ska torka henne.. Stackarn :(
Men nu hittade vi hennes Zinksalva som gjort under förut så hoppas på samma
resultat nu med! Undrar vad det kan vara?
Blöjorna eller våtservetterna? Jag tror på servetterna..
Vi har köpt nya märken på både men blöjorna testade vi innan med våra
vanliga våtservetter och då gick det ju bra... Så jag tror det är servetterna..
Så håller på torkar henne med såna där Gula tvättlappar man blöter upp själv.
Ska fråga läkaren om det imorgon..
Imorgon blir min ÄLSKADE dotter 10 månader!
Och vi ska på 10 månaders kontroll imorgon hos läkaren :)
Kan ju stolt säga att hon börjat lära sig gå, kan säga 6 ord (rent) och
kan äta själv (dock halvt som halvt med sked) ..
Mammas tjej är stor imorgon..
2 månader kvar till hon blir 1 år..
2 månader kvar tills det är 17 år kvar innan hon blir 18 ...
HERREGUD!!!!
2 MÅNADER KVAR SEN ÄR DET 17 ÅR KVAR INNAN HON ÄR 18!!!!
ÅNGEST!!
Har aldrig tänkt så ..
Shit pommes.. Det var inte kul...
Vet ni...
Ska ringa ett panik samtal till min man..
Sitter och gråter ...
Min dotter blir 18 om 17 år och 2 månader... Då kommer hon lämna mig :(
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!
Nej shit..
Ska ringa Jonny...
Ha det bra!!!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0