Min Man

Är nog det bästa som hänt i mitt liv.
När jag träffade honom fick jag tillbaka glädjen i mitt liv.
Jag kunde få känna mig älskad igen.
Fick söta sms, varma kramar & mysiga pussar men framför allt en mening med mitt liv igen.
Jag hade något som betydde igen.
Hade gett upp för länge sen, tyckte livet var pest och pina.
Sen kom han in i mitt liv.
Han har gett mig många saker att både le och gråta över men han är min.
Han är min älskade make!
Kan inte fatta att han bara är min!
Jag älskar honom för att han är den han är.
Han accepterade mig för den jag var och den jag hade varit.
Han ifrågasatte inte mitt beteende.
Han är förstående när jag inte kan mysa..
Jag har svårt för att mysa pga saker jag gått igenom.
Jag känner mig äcklad utav sånt.
Kan inte mysa efter sex eller kyssas under sex.
Känner mig inte bekväm med det.
Sex är sex och inte någon jävla kärleks akt..
Jag kan inte göra vissa saker och jag fixar inte heller att visa känslor förutom
kåthet. Jag kan inte visa mig svag.. Kan inte visa mig mänsklig.
Är för rädd.. För känslig..
Får ångest efter sex, vill bara att han lämnar mig ifred.
Jag har svårt än idag att ligga kvar i sängen efter sex.
Har svårt för när han försöker visa att han älskar mig..
När han försöker pussa på mig vänder jag bort kinden..
Jag försöker, GUDARNA ska veta att jag försöker att bättra mig..
Men jag är så tacksam för att han förstår ..
För att han orkar förstå..
Jag har en hel del bagage & att han inte backade..
Shit, är helt otroligt..
Jag älskar min make för den han är.
Han är min ögonsten, min klippa..
Jag älskar dig över allt annat Jonny..
Jag hoppas du vet det.
Och att du förstår att jag försöker ..
Jag kämpar mot mina demoner och verkligen försöker..
Du är min ängel..
Jag älskar dig!!

Tankar eller funderingar
Postat av: katt

Shit, hade ingen aning att vi var så lika. Har dagar då jag är likadan och är helt förundrad över att oskar fortfarande är med mig, älskar mig, stöttar och förstår. Tror inte det finns så mycket svårare förhållanden än med dem som har problem att visa känslor och inte alltid klarar av närhet. Våra män är fantastiska <3

2010-08-18 @ 13:51:11
URL: http://craftykatt.blogspot.com

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0