Today and good night

Idag har vi inte gjort så värst mycket jag och Leah, vi har varit ute mest.
Började dagen med ett dåligt humör då det inte fanns mjölk hemma så
jag fick inge morgon kaffe :( Snyft :'(
KATASTROOOOF!!!!
Fick min kopp kaffe hos grannen, gick hem sen då det var dags för Jonny
att dra till jobbet. Leah & jag åt lunch, Leah badade och sen drog vi ut.
Vi skulle till Lekplatsen med först stannade vi på fika hos granneman
och vi fastnade där en stund och då ville grannbarnen också följa med till
lekparken och det fick dom självklart!
Deras mor följde med och vips så var vi 2 vuxna och 5 barn som skulle dit.
Leah gungade och det var poppis :)
Sen så satt hon i sanden och .. Åt sand :P haha
Sand är tydligen jätte gott, likaså stenar, gräs, papper och annat skit hon hittade.
Min älskade fisa lisa :)
Vi kom in vid 5 (då hade vi varit ute sen strax innan 2) och när jag insåg att
klockan var så mycket så tog vi Bailey på en sväng innan maten tillagades.
Idag blev det Fiskpinnar och potatis..
Leah ville inte ha, nej det dög inte helt enkelt. Kanske var hon fortfarande mätt efter
alla sandkakor hon åt haha :D
Men Bailey fick hennes rester så både han och jag var mätta och belåtna.
Sen har det inte hänt så mycket mer idag vetja..
Imorgon blir det samma sak tror jag.
Inne en stund på förmiddagen och sen ut och leka lite :)
Leah promenerar väldigt mycket, massa gärna nu så håller man i hennes ena hand
så springer hon mer eller mindre fram :) haha
Nej, ska hoppa in i duschen en snabbis och sen sova..
Ha en god natts sömn eller parta till ordentligt för mig med!
Bjuder på en härlig bild på Bailey också :)

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0