Ännu ett inlägg..


Kom på en sak..
Jag måste bli duktigare på att skriva och att ta kort på
vad vi gör om dagarna.. Måste bli bättre på att "dokumentera"

Jonny är påväg hem nu och har köpt hem grönsaker.
Vi ska göra grönsaks stavar med dip och spela Yatzy :)

Känns så skönt nu när spänningen börjat släppa mellan oss..
Leahs humör är bättre och mitt likaså.

Igår bad Jonny om ursäkt för allt det han gjort.
Och det hjälpte mycket.
Jag har gått vidare för länge sedan.
Är rätt duktig på att lämna saker bakom mig och glömma..
Men att få en ursäkt för det.. Var underbart. Kände mig lättad.
Började gråta..
Men sa ingenting..

Ni som känner mig vet att jag har EXTREMT svårt för att visa känslor..
Känner mig löjlig, konstig och vet inte riktigt vad jag ska säga eller bära mig åt..
Så jag sa inget.. Tryckte mig närmare honom och grät...

Kände mig som största mesen.. Hatar att gråta framför folk.
Att gråta och visa känslor är för mig en svaghet.
Vill inte släppa garden(?) ...
Vill inte släppa honom för långt in i mitt hjärta..
Han är tillräckligt långt inne.. Han tar plats.
En plats som aldrig kommer att kunna ersättas av någon annan man.

Hatar att visa mig svag.

Jag är inte svag!

Nej, nu byter vi samtalsämne..

Imorgon ska vi åka och storhandla & sen plocka lite hemma
och vid 14 kommer becca & patrik förbi en snabbis.

Efter det så ...
Ska vi sätta oss ner och prata..

När Leah har somnat dvs..

Nu kom gubben hem ..

Ska sluta nu..

Hörs vidare imorgon, God nattens!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0