Dagarna


Har känts bättre.
Pratade med Vet imorse och dom sa att Bailey verkade må bättre
men blir inte hans bajs normalt innan måndag så får vi åka in iaf och
röntga! Låter inte kul och det låter DYRT ...
Men vad gör man inte för sitt skrynkliga hjärtegull :)

Tyvärr blev det inge bilder igår då jag glömde både kameran
och mobilen hemma! Så det sket sig!
Så sorry Becca :P LOVAR att bli bättre *S*
Det var iaf JÄTTE trevlig att träffa familjen där nere igen
och GRATTIS åter igen GB ;)
Som jag sa, man är så gammal som man känner sig och med
ditt nyvunna jag så kan man ta dig för 35 ;) *S*
Smöra? Njaa, det var mer ett internt skämt HAHA ..

Anyway...

Idag var vi på fika hos Helén, Robin & Lilla Saga, 5 månader gammal.

Leah tyckte inte om att Saga lät som henne.. *S*
Hon blev jätte "ledsen" .. Hon fejkade .. *S*
Så efter det åkte vi hem med en grinig dotter och fixade med maten
och lite sånt.
Melodifestivalen gick på tv och JAG satt självklart bänkad fast denna gång
med sällskap utav Älsklingen, Bailey OCH Leah i soffan.
Leah ville INTE sova.. Hon rullade över till mage i sin säng och låg
och stirrade ut oss tills vi plockade upp henne.
Hon var inte ett DUGG intresserad utav att sova så hon tittade en stund
på det innan hon somnade.

Själva ska man nu lägga sig i sängen och glo på film.
Vad för film blir det idag?



YES! Elvis Presley !! Jonny har ALDRIG sett dom filmerna så nu har jag bunkrat
på med dom YTTERST få jag hittade som vi ska se på!
En idag och resterande imorgon!

Nej, nu är klockan lite väl mycket.
Ska upp och rensa i tvättkorgarna och så, tvätt tid imorgon vetni ;)

Ha det bra och god natt!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0