Det blev en sväng till mamma


och där vart vi kvar fram tills halv 8. *S*

Fikade, åt mat, busade med Leah och spelade Yatzy! :)
Det är det enda positiva med att bo i visättra tror jag.

Nära till min familj.
Umgås med familjen och lära Leah att man ska hålla familjen nära.
Familjehållning är VIKTIGT för mig och viktigare nu sen Leah kom.

Tyvärr så har man ju inte kontakt med alla men dom närmsta och dom bästa.

Jonny kommer hem lite senare idag.
Han vill ju så gärna ha lite ensam tid så unnade honom det idag.
Han ska stanna kvar på jobbet ett tag för att Basta med Peter :) (kollega)

Leah håller på somnar in nu.
Försöker iaf *S*
HON VILL INTE! :p

Nej vet ni vad, ska käka mina ost doritos och dricka cola och mysa för mig själv
till melodifestivalen! :)

Sen blir det ett varmt bad för mig! :) MYS!!

Ha det så bra!
Hörs imorgon ;)

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0