God dagens folket


Idag är en alldeles förträfflig dag dvs om man bortser att snön
fortfarande är kvar *S*

Vaknade med huvudvärken som vägrade att försvinna sen igår morse...
Så proppade i mig 4 st Ibumetin och det hjälpte :)
Så idag är en alldeles underbar dag :)
Är på jätte bra humör och har t.om ätit LUNCH !!

Helén, visst är du stolt över mig? :)

Leah sover en stund nu innan hon ska äta vid 4.
Måste börja om med hennes rutiner helt.
Hon vill inte äta var fjärde timma längre så måste ändra typ allt :P
Jag är ju inte sten hård på hennes sovtider, utan är hon trött får
hon självklart sova MEN mat tider är jag duktig på.

Har märkt att hon vill äta väldigt olika tider nu men ca var 5te-6te timma..

Men men, vad gör det. Har bestämt att hon ska äta bara puréer vid lunch &
middag. Sen får hon ersättning på morgonen och när hon ska sova.. Good va?
Hon ska även börja med gröt på Fredag :) Något nytt att testa :)
Och så ska hon få pröva Majsbågar :)

Vill gärna få henne att bara äta gröt på morgonen så hon bara får ersättning
på kvällen. Men vi tar det sakta men säkert :)

Det är snart dags att börja göra egna puréer hemma eftersom det blir LAGOM
dyrt att handla burkar varannan dag *S*

nej, ska ta det lugnt och göra mig i ordning så jag är klar sen för
Leah och jag ska gå ut med bailey. Funderar på ta bärselet istället för vagnen ...
Vi ska ju inte vara ute så länge och det är nog lättare så..
Tycker bara det är så krånglit att sätta på sig den själv ...

Men ha det bra så kanske vi hörs senare!


Tankar eller funderingar
Postat av: MammaTessan

Sv: Okej. Det lät inte så bra. vad har ni för ersättning då? och har ni pratat med BVC om det?

2010-02-16 @ 16:05:54
URL: http://tjn.blogg.se/
Postat av: Jennifer

ska vi följa varandra på bloglovin??? :)

2010-02-16 @ 19:00:46
URL: http://inteklokihuvudet.blogg.se/
Postat av: MammaTessan

Sv: Okej! Ja det kan nog vara något sånt.

Jobbigt sånt där. Min mamma är också det och det är jobbigt att kolla upp vad all mat innehåller.

2010-02-16 @ 19:43:02
URL: http://tjn.blogg.se/
Postat av: MammaTessan

Sv: Ja det är ju mjölkprodukter.

Men ammar du? För annars borde det inte vara hormonerna.

2010-02-17 @ 10:24:15
URL: http://tjn.blogg.se/

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0