Idag


Vi har inte gjort så mycket.
Var uppe i flempan och handlade lite gott..
En påse ostbågar, en påse jordnötsringar, en påse dill chips,
en glass tårta, 2 kex choklad & tre stycken Snickers :)
Bara till mig *S*

Lill Jäntan Jaezmine var förbi en snabbis och drack kaffe :)
MYS! Sen så var jag en snabbis ner till Mamma & sen hem.

MEN ....

Min dotter utvecklas fort som attans nu!!!
Igår morse lyckades hon ta tag i sina fötter när hon låg på rygg.
Hittade henne lycklig i sängen på morgonen med föttera i händerna
och jollrade högt! :)
Sen så bajsade hon ju sin första korv :) Ville ju ta kort men tänkte
att det kanske skulle vara lite weird..

OCH IDAG...
Hör och häpna !!!
Så rullade hon från rygg till mage!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Satt och glodde på tv medans hon fint lekte på lekmattan med
babygymmet och tyckte att det blev lite för tyst och hon stånkade
lite väl mycket(hon gör det när hon ligger på mage)...
Tittade ner och då ligger hon på MAGE imellan babygyms benen!!
Slog mig nu att jag fasiken skulle tagit kort!

Ska försöka filma henne imorgon OM hon gör om det ;)
Ska också försöka ta kort på henne när hon ligger sött och
håller i sina goa fötter :)

Måste sluta skriva, Leah däckade i vagnen påvägen hem
och ska plocka upp henne i vagnen i hopp om att hon vaknar
så hon kan äta och sova för natten :P

Skriver mer ikväll ;)

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0