kortis


Ett kort inlägg då det inte finns så mycket att skriva.

Leah somnade i babysittern för ca en timma sen.
Så snart är det dags att vakna.

Hon har typ bara sovit idag, hon har varit JÄTTE kinkig..
Ska bara sitta uppe hos mamma.

Satte ner henne i sittern till slut eftersom jag behövde gå och
byta tampong.. Jävla mens :S
Och när jag kom tillbaka så halvsov hon och med lite pip
så somnade hon :)

Jocke, Leahs Gudfar har varit här på fika idag :)
Mys!
Var skönt med sällskap och bara vara..
Utan att känna press på att prata om jonnys och mina problem
och allt annat utan bara sitta och slappna av.

har en STOR nyhet som egentligen är liten :P

Leah bajsade sin första KORV idag!!
Det var mer en liten kula men ändå :)
WOHO!!!
Mammas tjej börjar bli stor :)
Tror att det kan ha någonting att göra med att hon fick
potatis och majs puré igår.. Eller?

Det är fortfarande grönt.. Fast MÖRK grönt nästan svart..
Ska det se ut så? :S

Ska lura upp mamma en sväng hit sen och se efter Leah medans
jag springer ut med Bailey :)
Dom är på G hem nu så :)

Tror minsann min dotter håller på vakna :)

Ha det bra!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0