Mannen i mitt liv


Är någon jag vill spendera resten av mitt liv med.
Det är någon jag älskar oändligt mycket och ändå mer!
Han är någon som jag beundrar och ser upp till.
Någon vars personlighet jag föll för.

Mannen med leendet som alltid fick pirret i magen att sätta igång.
Han med ögonen som alltid verkade säga Jag vill ha dig!

Han har den där klumpiga charmen, en viss utstrålning och
ett kroppspråk som bara välkomnar in en för en stoooor kram.

Han har ett enormt hjärta, ett hjärta av guld.

Han fick min värld att vändas upp och ner.
Alla forna minnen av hur en kille var förstördes och jag
insåg att kanske inte alla killar är idioter som våldtar & slår.
Kanske förtjänar jag en sån kille som honom..

Mannen i mitt liv är någon jag skulle kunna dö för,
någon jag vill bygga upp mitt liv med och framför allt
någon jag vill att min dotter ska växa upp med och ha som förebild.

Jag minns hur det var från början, hur du alltid väckte mig med en kyss,
hur du alltid låg och kramade på mig tills vi somnade.
Hur vi inte gjorde något annat än bara myste..
Vi bara var.
Saknar dom tiderna.
Dom kärleksfulla, underbara tiderna.

Jag hoppas vi hittar tillbaka.

Finns inga ord som kan förklara hur mycket jag älskar dig mitt hjärta.
Min underbara fina man.

För varje minut vi spenderar utan varandra och i bråk
fäller jag en tår.
Mitt hjärta kan ta rätt mycket stryk
sålänge du finns där för att laga det.

Du är min värld, du har mitt hjärta.

Du är och kommer alltid vara mannen i mitt liv.
Min själsfrände!


Tankar eller funderingar
Postat av: Stina

fint skrivet, man ska älska det man inte har inte ägna sig åt att tänkte hur det kunde ha varit. Allt går upp och ner, det gäller bara att tillåta det. Grattis till eran dotter, hon är jätte söt :)

2010-02-02 @ 16:08:48
Postat av: MammaTessan

Sv: Ja den var bra.



Vet du att du har din gamla blogg som bloggadress när du skriver kommentarer.?

2010-02-02 @ 19:18:43
URL: http://tjn.blogg.se/

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0