Update


för er som inte har min FB eller har missat det ..
Så är vårat dop inställt..

Bailey började kräkas, bajsa(diarré) blod och kissade blod..
Hyperventilerade, skakade och hade sig i tisdagskväll.

VAR SKIT OROLIG!
Så dagen efter när han fortfarande inte var OK ställde vi in dopet.
Hans hälsa kommer FÖRE ett dop!
Dopet går att skjuta upp och det är nu vad vi har gjort!

Idag är han piggare, har ingen feber kvar och bajsar...
Ja.. Öhm, skalet på bajset såg hårt ut men i mitten var det ...
Mjukt, geggigt och fylld med något som såg ut som krossade tomater,
bönor och annat skit.. Vette fan alltså..

För övrigt så blev Leah 4 månader igår :)
Och idag fyller Jonnys mamma år, GRATTIS GB :)

Vi ska vara där om ca 30 min för middag .
Känner mig cp stressad då Jonny la Leah för att sova medans jag sminkade
mig och hade musik på i mobilen (hörlurar) så jag märkte inget..
Och hon skulle ätit vid 16... JIPPI!!!

Jonny kom nyss ut ur duschen.. Han ska kläs på, Leah ska kläs på och äta.
Risken är VÄLDIGT stor att hon kommer kräkas på dom nya fina kläderna :(

Anyway, kanske smyger in en bild under kvällen på middagen och
självklart på Leah :)

Hare Gött!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0