Allra första inlägget


och det känns skumt att överge min gamla blogg..
Har den kvar för dom som är intresserade att gå in och kika på den..
Adressen är www.thebeautyofme.blogg.se .
Den började jag skriva i mars 2008. Så den går en bit tillbaka.
Från när jag och jonny började träffas. Det är mest därför jag vill ha den kvar.
Har så HIMLA mycket minnen i den bloggen.
Men tyckte det var dags för en ny start på ett nytt år.

Nå? Vad tycker ni om bloggen?
Den är inte helt färdig, vill ändra lite mer på designen men just nu så får den duga :)

Min dagliga rapport då...
Idag har det inte hänt ett skit. Inte hemma hos oss iaf. Vi har bara varit
hemma och tagit det lungt.
Leah sov inte alls bra inatt.. Det är andra natten hon sover oroligt..
Jag gick upp 4 gånger inatt och jonny 1 gång. Hon ville ju inte somna om heller..
Lilla skitunge hihi!
I visättra däremot har det varit full fart. 2 brandbilar, 5 polisbilar, 1 ambulans och en akut bil
stod här utanför på gården.. Tydligen så hade ett soprum brunnit i 18porten..
Men varför kalla hit så mycket folk för bara det? Kanske misstänkte dom att det var
samma kille som rånade visättrabutiken som anlagde branden.
Ja, våran livs butik blev rånad och dom tog aldrig fast killen som gjorde det. *S*
Saker händer ofta i visättra.

Anyway, vi tog ner granen idag .. INTE OKEJ! Ville ha den uppe. Så mysigt med
dom små ljusen. Men jonny började plocka ned den och jag hade inte så mycket att säga till om..
Han funderar på att ta med Leah till Pauli en sväng. Jag vill helst inte det då det är
17 minus ute här och han vill ta henne i vagnen .. Hmm..
Vi får väl se.. Leah ska vilket fall som helst ligga i säng kl 20 så beror på vad klockan blir.

Blir säkert ett inlägg till innan läggdags men passa på att kika i mina kategorier.
Min förlossningesberättelse tex :)

Enjoy och lämna en kommentar och skriv vad ni tyckte om bloggen :)
(för er som inte kan blogg.se syftar på dig Helén *S* så trycker ni på kommentar längst ner på inlägget)

Bjuder på en bild i samma sväng på mina två hjärtan Bailey & Leah

Tankar eller funderingar
Postat av: Kattfan

Woohoo, tycker precis som igår att det ser helt finemang ut. Synd bara att profilbilden fortfarande inte verkar funka för dig :/

Kram!

2010-01-05 @ 18:33:17
URL: http://kattfanskap.blogg.se/
Postat av: Helén

Till och med den blinda höna hittade...S

Ja den var ju jättefin.... Nu kommer jag gå in vqarje dag och hoppas att få läsa många roliga saker som Leah's utveckling och andar i glasen...S



Kramizar från en som tyckert att bloggen var fin...

2010-01-05 @ 19:02:18

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0