Ber om ursäkt

för hemskt dålig uppdatering MEN har en bra ursäkt.
Leah har INTE varit på humör alls..
Kinkig.. Not OKEY!
Hon somnade extra tidigt igår, redan vi sju..
Stackarn orkade inte hålla ögonen öppna.

Postade för övrigt dopkorten igår så snart kommer dom med posten ;)
Hände inte mycket annat igår..
Klippte iofs av mig håret :P Axel långt hår nu ju !
Kommer ett kort när jag orkar :P

Just nu sover alla här hemma..
Bailey bredvid mig, Jonny i sängen & Leah i sin säng.
Helt utslagna..

Idag händer det inte så värst mycket.
Vid 15 ska jag & Leah upp till visättraskolan och hälsa
på hennes Gudfar Joakim :) Ska lämna ett dopkort till honom
då hans familj SJÄLVKLART är bjudna :)
Sen så ska vi bara hem, ta en sväng med hunden och bara vara.

Imorgon är älsk ledig och då är det full fart!
Jonny ska åka med Leah till sin mamma och sedan till sin pappa
för att lämna deras dopkort(han ville ge dom personligen)..
Medans dom är borta ska jag möblera lite och städa &
bokat tid i tvättstugan har jag så tvättning blir av också :)

13-16  har jag vanlig tvätt sen har jag grovtvätten 07-22.
(skriver det här ifall att jag glömmer, ni kan väl påminna mig?)

Nej, ska byta kanal .. Just nu är det Bolibompa ..
Mest för att Leah vaknade där vid 8 och så kollade vi lite och
hon fik mat och bytte blöja.. Sen somnade hon om strax efter jag gick ner
till mamma :)

Dags att dra .. Ska vänta till min lilla ängel och min stora kluns till Gubbe
vaknar så man kan städa :P

Skriver ikväll och kort kommer då med :)

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0