Dålig mamma?


Precis när jag började må bättre som mamma så får jag höra
rykten ÄNNU en gång!

Madde tar aldrig hand om sin dotter utan det är bara Jonny.
Hon är ute och ränner hela tiden UTAN sin dotter.
Jonny sitter hemma hela tiden och har hela tiden Leah
medans jag bara sitter på arslet och inte petar på henne..

SÅ LESS på dessa jävla rykten!!
Vem du nu är som sprider dom LÄGG NER!
Ta reda på info.!

Jag är den som är hemma med min dotter medans jonny är hemma.
Han tar henne när han är hemma så jag får en kort paus och
kan njuta av lite ensam tid.
Hon har dessutom blivit extremt MAMMIG så det är bara bra
om han har henne! Hon skriker när hon är hos honom om
jag är i närheten!

Jag har satt henne i rutiner, JAG matar henne & byter blöja OCH
SKÖTER HUNDEN!

Skärp till dig/er och ta reda på fakta ...
Sprid lögner om erat eget patetiska liv istället!

Tankar eller funderingar
Postat av: helen

De är rätt Madde på dem bara... Allt handlar om att dom är så jävla avundsjuka....

Men de är rätt häng ut dom och visa var skåpet ska stå....

Kramar Helén

2010-01-31 @ 15:42:00
Postat av: Kattfan

Men shit, vem fan är det som säger något sånt? Alla vet ju att du gör allt för din dotter!

2010-01-31 @ 19:15:50
URL: http://kattfanskap.blogg.se/
Postat av: Tine

Madde, skit i vad folk säger. Det är väl uppenbarligen en riktigt jävla puckad människa, kanske en annan mamma? Som tror sej vara en bättre än dej och då vill klanka ner på dej?



Ingen vet så bra som du att du är en toppen mamma. Det är inte värt att lägga ner tid på att lyssna och ta åt sej sån kritik av andra. Skit i dom.



Ha det gott! /tine

2010-02-06 @ 18:24:45
URL: http://monkeyhey.blogg.se/

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0