Gårdagen


var rätt trevlig.
Jonny åkte som sagt upp till sin vän Pauli med Leah så hon fick
träffa hans familj & så jag fick lite ensam tid.
Tog en dusch, satte mig framför playstationet och spelade Bad company ;)
Gick rätt bra, testade för övrigt att köra online, gick åt HELVETE! *S*
Men det var kul :)
Jeanette kom över sen för fika och vi satt och spelade Buzz.
Laddade ner Buzz Quiz 2008 (värdelöst, handlade typ bara om USA)
& Horrorfilm quiz. Den har jag haft förut om som den skräck älskare jag är
så förlorade jag mot henne ^^ SKIT! Jag som annars brukar vinna..

Hur som helst..
När hon dragit så satte jag på HÖG musik, dock bara Ztv då våran stereo
är nere i källaren *S* och sminkade mig och gjorde mig i ordning.
Sen när Jonny & Leah kom hem bytte vi på henne, lade ner henne
i vagnen och traskade upp med mina 2 systrar och syskon barn upp till
brorsan där vi alla skulle mötas.
Hann vara där 10 min, sen kom Jessica, my long lost syster yster.
Var kul att träffas, skumt men trevligt.
Jag ska ner dit i sommar & hälsa på! :) Ska ju försöka ta mitt körkort i
sommar så då ska jag bila ner dit :) Ska ju ändå till Ullared så hon bor
liksom i förbifarten :P

Fick söta Hello Kitty kläder till Leah .. Och för er som känner mig
så vet ni att jag och Hello kitty INTE är best friends forever ^^
Hatar den där katten! :P Tycker inte om flickiga saker och vill ju inte
att min dotter ska göra det heller :)
Men biter ihop & självklart ska hon få ha det på sig :)
Sussies(min la greek sister) barn fick också kläder så vi ska ta kort
på dom alla 3 med kläderna på och skicka till henne :)

Kom hem sent, runt 21 och då var det bara att snabbt natta lillan och
gå och sova själv. Helt slut var jag.

Leah har förresten kommit in i sina vanor igen.
Hon somnar runt 20.00, vaknar vid 01.00 och sover fram till 6-7 på morgonen.
HÄRLIGT! :)

På måndag när älsk börjar jobbet ska både hon och Bailey sättas in i rutiner igen.
Har blivit så slarvigt med det på sista tiden. Mest för att jag vill att Leah ska få
umgås så mycket som möjligt med sin pappa just eftersom att han jobbar
sena kvällar och så..

Men det blir det ändring på !
Lite rutiner i hushållet måste fasiken finnas!

Hon ska för övrigt snart vakna..
Ska ge henne Morots puré för första gången idag :)
Sen blir det bad vi 19.00 och sen sängen vi 20.00 :P

Nee, vet ni vad .. Helt död idag med..
Har inte ens ätit middag .. men är inte hungrig trots att magen börjar säga
annat .. Så tänker slänga mig i ett bad med boken jag fick av Jessica.
Sätter in en bild och förklarar imorgon vad det är . En skämt bok om barn..

Ha det bra så hörs vi ikväll eller imorgon bitti då jag ska
upp tidigt eftersom jag och Lella ska ut och åka stjärtlapp MED digital kameran
med oss :P

Natti Natti &

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0