Igår & idag


Pauli var över på middag igår :) Det bjöds på Potatisgratäng &
helstekt fläskfilé :) MUMMA!
Kan någon förrsten förklara för mig hur det kommer sig att vi
aldrig lyckas med vitlöken i gratängen.. Vi har gjort
så att vi ökar med klyftor för varje gång vi äter ..
Nu är vi uppe i 18 klyftor men det räcker inte :S
Vi vill ju ha så att det smakar MYCKET vitlök..
Tips?

Hittar inte kabeln till kameran, har bilder från igår
och lite bilder på Leah när hon har på sig Klänningen
med Hello kitty.. Som ni vet passar hon i (till min stora fasa)
i rosa.. SUCK! Så en rosa hello kitty klänning hade hon på sig..
Ryser bara jag tänker på det. Men passar hon i det så
gör hon, vad ska jag göra? :S

Sitter & tittar på Lets dance just nu, Leah håller på somnar in.
Kan iofs sätta in lite bilder från när Leah & jag leker tittut!
Vilket vi gör varje morgon. Hon gömmer sig under filten själv
och tittar fram! SKIT SÖTT! :)

Vart är Leah?              TITTUT!!
 

Vart är Leah?              TITTUT!
 
(klicka på bilden för förstoring)

För övrigt så har den inte hänt så mycket idag..
Varit nere hos mamma större delen av dagen bara..
Thats it *S*
Leah & jag blev bjudna på Pizza :) Så gick ner med mamma
och lilla syster yster(som inte är så liten snart, fyller 18 på söndag)
Leah satt och kikade sig omkring och flirtade med folket :P

Kom hem vid 19 och nattade en ÖVERTRÖTT Leah vid 20.00
Älsklingen kommer hem halv 2 inatt och börjar 12 imorgon..
KUL VA? :S

Nee, vet ni vad. Ska faktiskt titta klart på Lets dance & sen
ta ett bad innan jag sover :)

Ha en fortsatt bra kväll!


Tankar eller funderingar
Postat av: The Godfather...

Tips?

ha i MER vitlök såklart!

2010-01-16 @ 15:09:02

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0