Låååång snabbfika :P


Jeanette skulle ju hit på snabbfika *S*
Hon kom vid 13.00 och gick hem för ca 10 min sen haha
Vi har suttit & snackat mycket, spelat Buzz och bara varit :)
Mysigt ibland :)
Leah sover och har gjort det ett tag.
Tog några bilder under dagen, fick t.om ett bra kort när hon
ligger på mage och tränar nacken, hon är fasiken stark
trots att hon normalt sett VÄGRAR att ligga på mage :)

   


Imorgon kommer Jeanette förbi på fika igen :)
Sen så är det ju syskonträff :)

Nu så ska faktiskt Mamma (jag) slänga mig i sängen & mumsa på mina
ostiga bågar :) Dvs ostbågar *S*

Ha en fortsatt bra kväll!

Tankar eller funderingar
Postat av: Jeanette

Jadu gumman, det vart en jätte lång fika men mysigt att bara sitta och ta det lungt med er.

Imorgon ska jag slå dig i buzz, du är riktigt almän bildad kan man juh säga ;)

PussPuss <3

2010-01-07 @ 21:26:55
URL: http://jeanettetlarsson.blogg.se/

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0