LÅNGT uppehåll


har det varit men nu mår jag helt OK igen.
Inte bra men Ok... det duger liksom..

Har fått ordning på lite i livet nu... Inte det viktigaste dvs
Jonny & mig men lite annat.

Lokal, tårtor ect är fixade till dopet och mötet med prästen var kul.
Hon var en jätte trevlig "ung" (30 någongting) kvinna och jätte rolig.
Så det ska bli kul.
Det blir ju dubbel dop & den andra som ska döpas är en pojke som
heter Milan och det är mammans 8de barn :O

Hur som helst..
Fick min efterlängtade spiral igår :)
Det gick jätte bra men nu blöder man istället ...
Och mensvärken är INTE nådig!
Men det är ju värt det!
5 år utan att behöva tänka på att jag KANSKE blir gravid! WOHO!

Leah börjar för övrigt bli sjuk :(
Äter inte som hon ska, grönt snor och grönt bajs..
Kinkig till och från och sover inte utan blir övertrött och jobbig
istället.. Men det är bara bita ihop och hoppas på att mitt
lilla hjärta inte har ont och snart blir frisk!

Imorgon kommer det upp nya bilder och 2 st nya kategorier!
1, Dagens Leah: Dagens bild på Leah kommer läggas upp där :) Ev
på Bailey med :)
2, Veckans Mitt i huddinge: Kommer välja ut en artikel att skriva om.

Kul va :P

Ska också försöka fixa iordning bloggen.
Den kan absolut INTE se ut såhär..!!!

Men nu ska jag testa mig på en Header & sen sooova..
Leah kommer nog vakna vid 1 som vanligt (hoppas jag)
och sen kan jag sova för natten till 8 imorgon bitti!

Ha det gött!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0