Le` crap!


skrev nyss ett långt inlägg tills jag skulle ladda upp en bild
och insåg då att jag var inne på min gamla blogg, loggade ut
i panik och glömde då att jag kanske skulle kopierat texten bara och
lagt in den här *S* Dumbum..

Sitter ensam hemma med Bailey, ska snart ner till systeryster
och ta en kopp kaffe och ut med jycken och sen sätta igång att
städa WOHO !!!!

Hur man man tycka städa är kul?
Det är det inte..
Men idag är ingen hemma, så kan sätta på HÖG musik &
städa WOHO! Det är vad jag kallar vardagslyx ;)

Hinner inte skriva så mycket mer då jag ska gå NU :p
Hon ringde nyss :P

Skriver när jag är tillbaka eller så ..

Saker jag kommer skriva om?

Mamma var med i en bilolycka,
bjuder på mat, strulet med Blogg.se & kort på Leahs dop kort :P


(försökte ladda upp ett roligt kort på en städtant men det sket sig..)

JÄVLA BLOGG.SE!! *S* Skoja :P

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0