Leah sover :)


Så nu kan jag passa på att skriva & lägga in lite bilder.

Idag har det inte hänt så värst mycket,
Jonny är på första arbetsdagen nu sen semestern. SKÖNT att vara hemma
med Leah själv!

Leah & jag tog en LÅNG promenad med Bailey ..
Runt hela visättra gick vi, Leah sovandes i vagnen & Bailey överlycklig!
1 tim 15 min senare kom vi hem och då smsade Jeanette och frågade
om vi ville komma över på fika så hennes föräldrar fick träffa Leah.
Sure sa jag då det ändå var 2 timmar kvar tills Leah skulle sova.
Blev kvar WAY passed her bedtime och hon hade ju sovit 1tim innan
och sov nästan en timma till hemma hos henne så tror ni hon
ville sova när hon kom hem ^^ haha.

NU sover hon iaf. Ska snart krypa ner jag med.
Ska ta en cigg & nana.. Passa på liksom.

Imorgon ska jag upp tidigt för att gå ut med Bailey & svänga ner till Allokton
och gnälla.. KUL ^^ Sen blir det städning och skicka iväg Dopkorten som
kom IDAG :) JÄTTE JÄTTE FIIIIINA!!!

Glömde ta kort på dom så det får bli imorgon!
Ska också ta och låna färg av sussie så ska jag göra Leahs
fotavtryck så jag kan sätta in i hennes scrapbook :)

Nej, ska sluta skriva.
Lite bilder och sen natti natti!

  
Leah idag               Leah imorse             Pappa & Leah glor på tv




Självklart får Bailey vara med på kort också :)

  


God nattens!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0