Natten

har varit någolunda lugn. Hon vaknade 1 gång och då skickade jag upp jonny *S*
Har haft världens jäkla mensverk, en sån som sätter sig i ryggen. HUA!

Just nu ligger min älsklings dotter i sin säng och försöker somna in,
går dock inge bra så hon kikar upp bedjande på oss



Min lilla tös :)
Vad står på listan idag då?
Ja, nu ska fröken Madeleine in i duschen, plocka lite hemma,
platta håret & sen dra iväg för att handla :)

Ska försöka få en tvätt tid men vet inte hur det ser ut där eftersom det
brann i det huset där tvättstugan är ... Suck.. *hoppas hoppas*
Annars får jag gå ner till mamma & sno deras tvättmaskin.
Lillans kläder måste tvättas upp!

Nej, duschen kallar!
Startar den alltid en stund innan jag ska in så det blir varm, ångigt & mysigt :)

Ha det bra!

Tankar eller funderingar
Postat av: MammaTessan

Sv: Jag håller helt med. =)

2010-01-06 @ 12:32:46
URL: http://tjn.blogg.se/

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0