Oh happy days


are soooo over..
Det känns som det iaf..
Nu har Leah varit på dåligt humör i två dagar..
Igår försökte jag ju lägga henne vid 20.00..
Hon vaknade av och till och gallskrek med ca 10 mins mellanrum ..
Längsta hon sov i streck var 30 min ^^
Hon somnade ordentligt vid 07.00 imorse ^^ JIPPI !
Sen har hon varit kinkig under dagen och likadan..
Dom stunder hon sover kan man skatta sig lycklig..
Hon skriker inte men hon piper och är gnällig..
Hoppas natten idag blir bättre ... Suck..

Har inte så mycket att uppdatera faktiskt..
Leah ligger i vagnen & sover..

Kan dock försöka mig på att lägga in lite bilder ?

  


Är vi lika tycker ni?

Har även en bild från när Farbror Pauli var här & åt middag



(klicka på dom små bilderna för förstoring)

Har egentligen en jävla massa bilder som jag tagit på Leah
men orkar inte att lägga upp dom *S*
Efter igår natt är jag slut både i kroppen & i huvudet..

Och JOCKE, om du läser det här, mer vitlök är väl självklart
men något UT ÖVER det ... Eftersom det inte verkar funka med att öka..

Ska ta en cigg sen ta upp Leah ur vagnen där hon somnade
efter att jag & mamma tog en promis med henne & Bailey :)

Ha det så bra & ha en fortsatt trevlig kväll!

Tankar eller funderingar
Postat av: The Godfather...

well.....ok om det inte är styrkan på smaken... kanske man ska lägga mer energi på att få fram fylligheten i maträtten istället för att krydda sönder den???...hihihi

2010-01-17 @ 12:09:21

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0