Skärpning Madeleine!


Vet att jag har en del som läser min blogg nu och jag är
så hemskt ledsen för denna bloggtorka..
Men tappade lusten totalt!
Nu är jag LITE taggad igen..

Igår var vi hos fröken Becca & gubben Patrik och hälsade på :)



I övrigt så har det inte hänt så mkt.
Leah hamnade en timma efter "schemat" idag så det har blivit helt fel..
Hon sov inte bra inatt och vaknade redan vid halv 5 och ville ha mat :S

Just nu sover hon och jag håller på med middagen.
Pompa, Fläskkotletter & persiljesmör MUMMA :)

Bailey fick gå ut med Sotiris idag WOHO så jag slapp!
Gick ner till affären med Leah och ALDRIG MER!
Snön är jätte hal så gled ner ut på vägen flera gånger OCH fastnade ^^
VÄRDELÖST!
Hemgången var INTE rolig!
Idag var hon på bra humör halva dagen iaf så jag hann städa lite granna :) YES!

Måste kolla ifall ugnen är klar och stoppa in pompan :)

Ha en fortsatt trevlig kväll :)


Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0