Vilken dotter


Hon är nybadad, matad och nu vägrar hon sova *S*
Hon skrek typ genom hela badet & bytet av blöja men nu
efter hon fått mat ligger hon bara och jollrar .. Suck :P

Glömde berätta att Leah nästan kan rulla runt nu :)
Hon kan skjuta sig framåt när hon ligger både på magen & sidan.
Idag efter jag lagt fram en duk på bordet i vardagsrummet
och hon låg på sin lekmatta busade hon till det när mamma vände
bort blicken i 2 sek och rev ner hela skiten! Haha!
Ändå låg hon minst 30 cm ifrån!! Haha..
Hon hade skjutit sig fram och ryckt tag i skiten! *S*
Sikken dotter :)

Idag när hon låg under babygymmet, tog hon tag i benen på
gymmet och flyttade det 5 cm.. *S*

Lyckades filma när hon pratade idag :)
Inte så mycket som hon brukar låta för numera SKRIKER
hon när hon pratar ^^ Hon har nämligen hört sin kusin som är
snart ett år.. Härmar ALLT hon gör som låter ^^
Flämtar som en hund, skrik/pratar ... Man får ONT i öronen!

Ska försöka imorgon! Men tills vidare ska jag ladda upp den andra videon!

Fick en ny hakklapp av syster idag och GUD va tacksam jag var!
Så mycket som hon dreglar och spottar pga tänderna ^^ Herregud..
Plus att min dotter är ett kräk barn så kräk & dregel.. 
Det är grejer det ^^ 

Idag fick hon för övrigt testa katrinplommon puré och det var inte gott..
Ingen min eller så men hon spottade ut allt nästan .. *S*
Morotspuré & mango har vi ju testat innan och dom gillar hon!
Fast mest mangon!

Tänk att min dotter snart är 4 månader.. 
3 1/2 månad är hon.. 
Snart får hon börja prova MAT ! Och jäklar vad jag längtar!
Har hittat gröt från 4 månader hon ska få testa sen *S*

Idag ska älsk köpa NR 2 för ersättning.
Det är lite mastigare då Leah inte blir mätt på sin längre.
Den är från 4 månader så det gör inget att vi byter upp oss *S*
Han ska också köpa dricka från 4 månader.
Hon ska bara få ca 1 tesked då det inte är bra om hon dricker 
för mkt sånt för tarmarna.. Men ska bli kul och så vad hon tycker :)

Och ni som undrar varför ja låter henne testa smakportioner med desserter
så tidigt så är det för att min mamma, mormor & syster sa att jag fick göra det.
Min mormor har 9 barn, min mamma 6 och syster 2.. Litar mer på dom 
än BVC ! :)

Nu har hon somnat.. *S*
Tyckte det vart tyst & stilla i sängen!

Tog en bild på när hon upptäckte sin leksam i sängen sin :)



MY MISTAKE, hon vaknade igen ^^ SUCK!
Nej ska gå och bråka med min dotter, God natt på er!

 


Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0