Another List

Alkohol: Nja, helst inte..
Allergi: Nej, inga allergier..
Armhävningar: Haha, the girl style då ..
Blyg: Hihi, kan spela (a)
Beroende av: Min dotter!
Betyg: Helt nöjd!
Blir glad av att: Min familj <3
Bor: Stockholm, huddinge
Dagbok: Hade, nu har jag bloggen.
Djur: Min älskade "voffa" Bailey
Drömmar: MÅNGA
Dåliga sidor: Envis som fasiken och bestämd!
Ekonomi: Det funkar, längtar till jobb...
Familj: Min make Jonny, Voffa Bailey och min dotter Leah
Favoritdryck: Kaffe ;)
Festar: Inte alls..
Flyttat: Jodå... Ett par gånger..
Fobi: Kryp..
Foto: Fastnar själv knappt på bild men det är kul att fota andra
Född: -88
Gillar: /älskar min familj!
Graviditet: Gick helt OK, synd att klaga
Gråter: Inte framför någon.
Gör dagligen: Busar med Leah och promenerar vovven
Hatar: Folk som är dryga och tror dom vet allt.
Hypokondriker: nej, tack gode gud!
Imponeras av: Min fantastiska dotter!
Intressen: Mat och familjen
Jobb: sökes.. GE MIG!
Kaffe: Guds gåva till folket
Kamera: Digital tack
Kläder: Bekvämt
Kompisar: jodå...
Länder jag besökt: Grekland, Danmark, Tyskland, Frankrike och Spanien.
Längd: Hur kort menar dom nog... 167 cm .. Tillräckligt!
Mobil: Samsung någonting :P haha
Motto: Go through life with a smile on your face
Musik: Det spelas mest barnmusik i vårat hushåll haha
Musikalisk: Verkligen inte haha.. Fast det duger i Leahs öron
Märkeskläder: Sålänge det är kvalite på kläderna.
Naglar: Olika, men inge nagellack.
Politik: Vad är det ^^
Rakning: Självklart!
Rädslor: Att min familj råkar illa ut
Saknar: Att få gå ut och dansa..
Samlar: Inget
Sjukdomar: Pigg och glad
Ska göras: Sova
Smeknamn: ingen aning
Sol: Är uppskattat men inte över 20 grader
Sover: Bredvid min Make & Bailey :)
Talang: Har ingen...
Telefonbok: hahahahahahaha, old school hahahaha nej tack
Tränar fysiskt: YES, jag städar :P Och jagar dottern.. Promenerar jycken!
Tränar psykiskt: Nee, fast skulle nog behöva städa ur däruppe..
Utbildning: Vårdbiträde
Vikt: 52 kg
Äcklas av: Hmmm.. Att torka upp Baileys spya eller diarré...
Äter: Alldeles för lite ...
Önskar: Att får det perfekta livet för oss och våran dotter

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0