Det är helg!


Om min älskade Hubbe är ledig. Älskar när han är ledig på helger..
Känns som att vi är en familj då :) Jag menar då eftersom normala familjer är lediga
på helgerna och passar på att umgås då haha..
Inte för att vi inte känns som en familj annars *S*

Känns ljuvligt att spendera morgonen med heeeeela familjen och att Jonny hjälper
till att hålla Leah i schack.. haha.. Hon kommer till mig och piper hela tiden
och ska komma upp.. Nu kan han hjälpa till att säga till henne att hon kan vara nere
på golvet och att hon inte MÅSTE vara hos mamma 24/7...

Händer idag då kära vänner?

Här händer inte så mucho..
Vid 1 ska vi ev dra ner till min svärfar och svärmor och vid 6 tiden ska vi käka
"middag" nere på ängarna.. 
Ska även försöka få min mamma att vara barnvakt en stund på kvällen.
Jonny och jag tänkte ta lite ensamtid och dra iväg och bada :)
Men vi får väl se..

Ha en fortsatt bra dag och vill ni veta en sak som inte har något med inlägget att göra..

JAG ÄLSKAR ATT VARA FRU NILSSON :)


Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0