Dogs on my mind


Kan inte sluta att tänka på hundar..
Jag vill såååå gärna ha en till (betyder inte att jag ska köpa en till nu)
MEN, vilken ras? Har ett par jag skulle vilja ha men kan inte riktigt bestämma mig..
Har ju iofs tid på mig att bestämma mig men haha..

Kanske kan ni hjälpa?

Här är några bilder på tre olika raser.

Strävhårig Tax

Bullterrier

Basset Hound


Alla är dom ju så otrolig fina på sina speciella och olika sätt..
Vad tycker ni?

För att återgå till vardagslivet mitt...
Så händer ingenting..
Under dagen så var vi som sagt ute en stund innan värmen slog till.
Leah gungade lite men var inte på humör för att vara ute idag.
Hemma har vi inte gjort så mycket.
Leah har tränat sig själv på att stå själv.
Hon börjar bli riktigt duktig :)
Värsta är att enda sen hon tog första steget och blev livrädd så får hon panik
när hon inser att hon står själv haha

Älsklings Maken är påväg hem just nu och när han kommer ska han få en stor
fet blöt puss! Idag känner jag mig så himla lyckligt lottad som har fått en sån
underbar familj som jag älskar över allt annat.

Nej, nu ska jag bläddra mellan kanalerna och se om det finns något vettigt på tv.
Men vi hörs imorgon dear friends :)

Hare bra!




Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0