FOTON!!!


Mina foton som jag framkallade har kommit och GUD va kul det är och se dom någon
annan stans förutom på datan haha
Nu blir det till att köpa ett fotoalbum och sätta in allt :) WOHO!!

Här hemma så är det inte mycket som händer.
Freddan sitter här med Jonny och spelar Ishockey :P
Dom har rätt roligt hihi
Leah sover för tillfället och jag sitter här med min kopp kaffe.
Ska snart dra igång att hänga tvätt och vika det andra ..
Diskat har jag redan gjort.
Ska småplocka och dammsuga snart tänkte jag.

Vädret i visättra är för övrigt KVAVT!!!! Molningt men VARMT!
Men det funkar..

Var nere hos Allokton idag och bad dom ringa till JC rör så att någonting händer..
Den där jävla avfuktaren gör så att det är cp varmt här inne..
På dagen är det 37 JÄVLA GRADER inomhus!!!!
Så ska det inte vara!
Leah lider, JAG lider och Bailey lider...

Jocke "Gudfadern" kommer förbi idag också vid 19 tiden.

Men annars är det städning och slappa som står på agendan idag..

Till middag blir det sjujävla gott iaf..
LÖVBIFF, pompa och Bearneis sås :) YUM YUM!!

Nej, hänga tvätt .. Suck... Leah hade ju bajsat ner ALLA sängkläder imorse...
Så det ska hängas upp...

Ha en fortsatt bra dag People, och för er som ska åka och bada idag..
BADA ÅT MIG MED!!!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0