Fredags myyyyyys


Eller inte ..
Jonny jobbar, Leah sover och Bailey slöar haha

Fast Leah och jag myste lite innan hon somnade :)
Vi kollade på en HÖGST uppskattad video på youtube som hon ÄLSKAR!
Det är en musik video .. Någon som kan gissa?

Ledtråd?
Det är en grön snubbe som skuttar omkring..
No idea?

Kan berätta hur refrängen går..

"JAG ÄR EN GUMMIBJÖRN EN LITEN GUMMIBJÖRN!!! "

Hahahahahaha, Leah ÄLSKAR den videon...
Så den var på & fröken satt i mitt knä och diggade.
Vi såg också en sväng på Shrek och åt lite isglass :)
Mys pys :)

Nu sitter jag och väntar på mitt kaffe, ska ut och njuta på balkongen :)
Sen ska disken tas itu med innan den kryper iväg av sig själv..

Annars så händer inte mycket idag.. Jonny slutar vid 23 ...
Går och lägger mig runt dära..

Nej, ska sluta dryga ut tiden nu för kaffet är klart haha

Ha en fortsatt trevlig fredag och MYYYYYYS på åt mig med :)

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0