God eftermiddag


Hur mår folket idag då?

Själv mår jag si och så..
Är lite deppig då jag och min man kom fram till en sak igår.
Jag ska inte fortsätta plugga..
Ska inte fortsätta utbildningen.
Anledningen är inte bara en sak utan det är flera som jag inte orkar ta upp..

Jag är utbildad Vårdbiträde och ska satsa på att ta körkortet så jag kan börja jobba inom
hemtjänst istället. Tills vi känner att det finns läge att fortsätta utbildningen.

Jag vill börja jobba det är inte det men det känns lite småtrist ...
Nej, det suger.. Men nu är det som det är. Just accept it and move on.

HUR SOM HAVER...

Idag känner jag att jag vill bli mamma igen..
Tankarna om det har spökat ett tag nu..
Men jag tänker inte satsa på dom..
Måste fixa ett jobb först..
Och Leah behöver mig och Bailey likaså...

NU byter vi samtalsämne..


Idag händer inte ett piss..
Ska försöka övertala mamma att komma över en stund för att hålla ett öga på Leah bara
medans jag får städa badrummet och dammsuga..
Mest för att jag vill ha sällskap :P

Idag är en varm HEMSK dag och jag vill bara att den ska vara ÖVER...

På tisdag är Jonny ledig och då får vi faktiskt besök hemma utav Leah gudfar.
Ska bli kul :)

Nog om allt skit..

Ska ta mig en kall dusch och försöka få kroppen att hoppa igång..

Ha det!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0