Konstig dröm...



Vaknade imorse med ett vagt minne av min dröm..
Ett stort fin och rött enplans hus med vitt staket... Det var som att jag bara stod
från utsidan och betraktade mitt underbart fina dröm hus ..
HELT plötsligt är jag på insidan och jag ser en äldre dam stå framför mig när jag ligger
ner med benen uppe och hon säger: Andas lungt och fint madeleine, snart är han här!
Jag blickade till höger och där stod Jonny och såg gråtfärdig ut..
Blickade till vänster och där stod min fantastiske vän Rebecca ..
Helt otroligt var det ...

Jag låg och födde min son..
En hemma födsel och mitt dröm hus i en och samma dröm..
Ska jag ta det som ett tecken?

Jag vill testa och föda hemma.. Det vore fint tycker jag.
Speciellt om man bor i ett hus som man tänker leva resten av sitt liv i..
Det är något fint man är med om..


Nog om det ..
Ska alldeles strax göra mig i ordning.
Jag, Leah & Bailey ska följa med Jonny halvvägs till tågstationen när han ska till jobbet.
Sen efter det ska vi försöka vara ute en stund innan den värsta värmen slår in.
Sen blir det till att vara på insidan pga värmen..
Leah tål den inte, hon skriker när det blir för varmt..
Och Bailey diggar den inte heller..

Massa tvätt ska göras idag och städas.
Måste moppa golven senare också, men det gör jag när Leah sover.

Nee, ska dricka upp mitt kaffe och sen göra mig och Leah i ordning.

Ha en bra dag!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0