Måndag


och det är varmt igen.. Suck..
Idag ska familjen Nilsson bara vara hemma.
Vi skulle åka och bada med eftersom jag fortfarande blöder så har jag ingen större lust..

Ringde till min BM, men kom till telefon svar..
Nog för att hon sa att min mens kunde vara oregelbunden men att blöda från den
3dje till den 14de för att sedan vara mensfri en dag...
Det är sammanlagt runt 2 veckor.. DET ÄR INTE NORMALT!!!

Hoppas hon ringer upp..

Ringde till BVC för att boka ny tid till Leah men kom till telefonsvar.
Missade samtalet när hon ringde och nu väntar jag på att hon ska ringa upp igen..

Leah ska snart äta lunch och läggas en stund.
Bailey ska ut och jag ska spela medans Älsko går ut med jycken.

Annars ska vi som sagt bara slappa hemma idag.
Nothing more, nothing less..

Men nu säger jag adios för nu ska Leah äta :P

Hare gött

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0