Min dotter ...



Är nu 9 månader och kan så mycket :)

Hon kan säga tre ord(tydligt) Titta, Pappa & Hejhej ! :)
Hon kan säga voffa(betyder vovve) men det räknas inte riktigt :P
Hon vinkar till hej och hej då, hon klappar händer och fötter..
Hon kan gömma sig bakom täcket och titta fram själv när hon leker tittut..
Hon går längst möblerna utan problem.
Hon kan stå alldeles själv :)
Hon har världens längsta armar och kan nå det mesta !! haha
Hon kan springa med Läragå vagnen
Hon kan gå om man håller i ena hennes hand
Hon kan smsa från mammas tel haha!
Hon kan äta själv (med händerna)
Hon kan dricka ur glas, pipmugg och nappflaska själv.
Dock inte sittandes bara om man hjälper henne vippa på flaskan


Hon kan säkert mycket mer som jag glömt skriva..

Min dotter är 9 månader och kan alla dessa saker själv..
Mammas flicka :) 

Hon har till och med vågat på sig att försöka ta första steget igen :) 


_______________________________________________________________________________________

Nu till vardagen :)
Dom senaste dagarna har bloggen inte varit prioriterad, vi har varit och badat
varje dag och det har varit huuuuur underbart som helst!
Min mens som höll på i 10 dagar slutade en dag för att sedan börja igen .. Suck..
Min mens började den 3dje och jag blöder fortfarande.. är inte det illa??
Nog p pillerna som spökar..
Dont know, men irriterande är det!!

Vi köpte en ny bil också :)

Men annars har det inte hänt så värst mycket ...
Idag ska vi åka förbi Fanta och Beckiz för att fika och lämna lite kläder..

Nej, nu ska jag faktiskt gå ut och ringa min kärring, för hon bör vara vaken nu haha

Ha det så bra people och NJUUUUT utav vädret!!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0