Mina två busfrön!


Bailey som är förbannad på dammvippan



Och Leah som bestämde för att ställa sig upp i sin läragå vagn & vinkade glatt!



Mina två underbara busfrön haha :)

För övrigt så räknade vi ut en sak igår..
Dom säger ju att medelsvensson har 2 1/2 barn..
I vårat fall måste det vara 2 barn och en Bailey hihi :)

Vi håller på gör oss klara inför turen till Fanta & Beckiz just nu.
Leah ska bara kläs på och sen ska vi dra :)

Är det folktomt nere i garaget ska jag få provköra ;) hehe

Det blev plötsligt varmt ute, whats up with that liksom ? uscha :(

Just nu springer Leah runt nakenfis och terroriserar min hårtork,
Bailey ligger nedanför mig och håller låg profil så han slipper Leah :) haha
Och jonny spelar ^^ Ovanligt va? haha

Dags att knyta ihop säcken och klä på mitt ena busfrö och chappa :p

Hare göttans!

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0