Morning!


Sitter här och luffar vid datan..
Vaknade ÄNTLIGEN normal tid idag.. Vid 8 ..
Min kropp har ställt in sig efter Leah så jag vaknar ju inte först Leah vaknar..
Och hon har ju blivit en sjusovare till och från.. Längsta hon sovit är från 20-10
Då är man förstörd.. Att vakna sååååå sent och ha missat halva dagen
(det känns som det) är fasiken hemskt!!

Men idag vaknade hon vid 8 som vanligt. Skönt!
Har precis tryckt i mig P pillret för dagen och snart ska jag plocka lite och dammsuga innan
det blir för smällis ute..

IDAG kanske det blir en rolig tripp ut till Boda men Mamma och Minmin!
Vi ska ev hälsa på mina syskonbarn :)
Har bokat med deras mamma flera gånger att träffas men vi missar ALLTID varandra!
Nu jävlar så får vi hoppas på att dom är hemma för då åker vi dit..

Vill dock inte hälsa på min f.d bror(barnens far)..
Men vem har sagt att jag måste prata med honom? haha..

Nej nu får ni ha det så bra så hörs vi säkert senare :)

Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0