Myser på balkongen



Med mitt vanilj ljus tänt, lyssnar och tittar på regnet..
Så jävla mysigt och så efterlängtat!

FAST...

Imorgon när man ÄNTLIGEN VILL HA SOL så ska det regna..
Vi som skulle åka ut till landet imorgon..
Frågan är om det är så roligt om det ska regna?
Åka hela vägen dit bara för att sitta inne? Njaaa..

Jonny tycker vi ska åka, han menade på att det kanske inte regnar där..
Så vi får väl se.. Det blir nog så.

Om vi inte åker dit så vill jag åka till IKEA och kika :)
Så mysigt att åka dit och reka bara :)
Annars åker vi säkert dit på måndag eftersom Jonny är ledig då med :)

Leah har sovit sen strax innan 8 och det är tyst och lungt här hemma.
Bailey fruktar nog det värsta..
Han hatar att gå ut när det regnar haha.. Mattes hjärta haha

Snart är min gris 2 hela år..
Och Leah blir 1..
Det skiljer exakt 1 år och 6 dagar mellan dom.
Det är rätt coolt tycker jag :)

Sitter och tittar på en klassiker på TV, "the golden child" med Eddie Murphy.
Den är så jävla bra!
Och han är så freaking ROLIG!!!

Nu börjar Leah grymta så ska lägga ner verksamheten och säga God Natt
till alla er där ute som läser min blogg..

Ha en underbar kväll och njuuuuuuuuuuut utav den UNDERBARA svenska vädret
här i stockholm!!!!






Tankar eller funderingar

Något att säga?

Namn:
Varit här förr?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0